Home

Welkom op je eigen dashboard bij In het Groen. Hier kan je onder de beschikbaarheid van je camping/accommodatie(s) aanpassen, maar ook de teksten, kenmerken, etc. etc. Ook vind je hier handleidingen, documenten, zoals leveringsvoorwaarden voor gasten, een agenda met Vekabo bijeenkomsten en recreatiebeurzen, nieuwsbrieven, etc.

Informatie over de nieuwe In het Groen website

Informatie over de huisstijl van In het Groen en hoe deze zelf te gebruiken

Contact

Heb je vragen aan het verenigingsbureau, de helpdesk van de website of aan een van de bestuursleden? Bekijk alle contactgegevens.

Ga naar Contact

Handleiding

Hoe geef je je beschikbaarheid door op de In het Groen website? Of hoe pas je je teksten aan of maak je een koppeling met je eigen reserveringsysteem? Antwoord op die vragen vind je in de handleiding over het In het Groen. 

Ga naar Handleiding

Webshop

Wil je extra In het Groen vlaggen of folders bestellen? Dit kan via onze webshop.

Ga naar Webshop

Promoot je bedrijf

Wist je dat je je bedrijf extra kan uitlichten bij In het Groen, om zo nog meer onder de aandacht te komen bij (potentiële) gasten? Zowel op de homepage in de rubriek Uitgelicht als via de gasten nieuwsbrief bieden we extra promotiemogelijkheden.

Ga naar Promoot je bedrijf

Agenda

In de agenda vind je een overzicht van aankomende evenementen, zoals beurzen en bijeenkomsten van Vekabo.

Ga naar Agenda

Documenten

Vekabo biedt diverse handige documenten, over bedrijfszaken, marketing, belangenbehartiging en ledenzaken. Van  leveringsvoorwaarden tot AVG formulieren en van tips voor fotografie tot informatie over verzekeringen.

Ga naar Documenten

Nieuwsbrieven

Vekabo stuurt normaal gesproken elke maand een leden-nieuwsbrief en een gasten-nieuwsbrief. De laatste versies vind je hier.

Ga naar Nieuwsbrieven

Leveranciers

Bekijk de leveranciers.

Ga naar Leveranciers

Helpdesk

Heb je een vraag over bijvoorbeeld het aanpassen van de beschikbaarheid van je camping of accommodatie, het wijzigen van teksten of kenmerken of het koppelen van je reserveringssysteem aan In het Groen? Neem dan contact op met de helpdesk via helpdesk@inhetgroen.nl. We streven ernaar binnen 24 uur te reageren op je vraag (tijdens werkdagen).