Sligro

Eten & Drinken  

  • Contactpersoon Regionaal Accountsupport
  • Provincie Noord-Brabant
  • Plaats Veghel
  • Adres Kennedylaan 3, 5466 AA Veghel

Sligro wil mensen laten genieten van lekker, goed en eerlijk eten. Ruim 75% van alle Vekabo leden koopt regelmatig in bij Sligro. Als lid van Vekabo profiteer je van een scherp marktconform geprijsd assortiment met een sterke mix van A-merken en exclusieve eigen merken. Daarnaast voert Sligro een uitgebreid assortiment van duurzame producten onder het label Eerlijk & Heerlijk.

Vekabo ontvangt een bonusbijdrage over de totale omzet door alle Vekabo leden, die inkopen bij Sligro oftewel Vekabo voordeel, waardoor we extra kunnen investeren in de promotie van In het Groen

Dankzij het landelijke en fijnmazige netwerk van 50 zelfbedienings- en 8 bezorggroothandels, heeft iedere klant in Nederland binnen 30 minuten een Sligro zelfbedieningsgroothandel tot zijn beschikking.

Voor klanten met een reguliere afname kan Sligro bestellingen op maat bezorgen. Via het online bestelplatform kan je eenvoudig 24/7 kiezen uit ruim 60.000 artikelen. Sligro levert dagelijks op afspraak, binnen 24 uur én altijd vers. En natuurlijk is er ruimte voor maatwerk. Efficiency is heel belangrijk. Sligro Bezorgservice werkt met één levering, één factuur en één aanspreekpunt. Voorwaarden om gebruik te maken van bezorging zijn een minimale bestelling van €350,- en SEPA incasso machtiging.

 

Slim Ondernemen
Onbezorgd en dus slim ondernemen doe je samen met Sligro. Want Sligro heeft als doel om jou als ondernemer vooruit te helpen en te laten uitblinken in wat je doet. Van geldzaken, duurzaamheid en personeel tot gastenbinding en de operationele tak van de business: voor iedere kans of uitdaging bieden zij jou de hulp die je nodig hebt. Met slimme oplossingen kan je direct aan de slag. Zo haal je het maximale uit je onderneming. De oplossingen zijn ingedeeld in vijf behoefte domeinen die binnen iedere onderneming een rol spelen:

  1. Rendement; oplossingen om kosten te besparen en omzet te verhogen.
  2. Personeel; oplossingen om jou te helpen bij het vinden, binden en behouden van goed personeel.
  3. Gasten; oplossingen om te zorgen voor nóg meer blije en loyale gasten in jouw zaak.
  4. Duurzaamheid; oplossingen voor een verantwoord assortiment en duurzame bedrijfsvoering.
  5. Bedrijfsvoering; oplossingen voor het efficiënt regelen van je operationele zaken.

Kijk voor meer informatie over Slim Ondernemen op: https://www.sligro.nl/slim-ondernemen.html

Wil je een klantenkaart aanvragen en of gebruik maken van Sligro bezorgdienst? Stuur dan een mail met je contactgegevens naar Regionaal Account Support zuidwest.support@sligro.nl Met de klantenkaart kan worden ingekocht bij de drie dichtstbijzijnde Sligro filialen (dit uit voorzorg i.v.m. eventuele diefstal/verlies van uw pas).

Bekijk de laatste acties en aanbiedingen van Sligro: https://www.sligro.nl/acties.html